Szanowni Państwo !
Wiemy z doświadczenia, że dotychczasowy proces składania zamówienia jest czasochłonny i wymaga odpowiedniego zaangażowania. Szanując Państwa cenny czas, chcemy nieustannie poprawiać jakość obsługi, dlatego zdecydowaliśmy się na inwestycje, które pomogą nam wspólnie osiągnąć ten cel.
W związku z powyższym mam zaszczyt poinformować Państwa, że w listopadzie br. zostanie uruchomiona „E-hurtownia TJ Logistic”.
Chciałbym zaznaczyć, że podczas budowy wspomnianego wyżej systemu odrzuciliśmy gotowe rozwiązania wykorzystywane przez konkurencję. Dlaczego? Naszym celem jest stworzenie takiego systemu zamówień, który w 100% będzie dostosowany do potrzeb naszych klientów począwszy od bardzo czytelnego interfejsu, a kończąc na wspólnej możliwości integracji Państwa systemów operacyjnych.
Główne założenia systemu:
- intuicyjność i łatwość obsługi
- pełna kontrola nad zamówieniem
- automatyczna generacja i obieg dokumentów
- responsywność ( obsługa na komputerze, tablecie lub komórce )
- możliwość integracji z systemami zewnętrznymi
- możliwość rozwoju systemu
Po uruchomieniu „E-hurtowni TJ Logistic” rozpocznie się proces wdrożeniowy i już dzisiaj podkreślam, że możecie Państwo liczyć z naszej strony na pełne wsparcie techniczne.